Ik wil een herstelling of technisch probleem doorgeven


Voor de woongelegenheden te Ingelmunster, Pittem, SEW, Kortemark en Wingene:

Centrale verwarming en sanitair

Als u een probleem heeft met de centrale verwarming of het sanitair dan geeft u dit telefonisch door aan de firma COFELY Services
op Klusjes mascotte051 25 33 94. Ze zijn 24 uur per en 7 dagen per week beschikbaar.

Andere technische problemen

U wilt een technisch defect aan uw woning (bv.: aan het dak, de goten, de ramen, de deuren,..)
of een ander probleem doorgeven: gebruik dan bij voorkeur dit technisch defect formulier.

U kunt ook altijd naar ons bellen op 051 30 25 45 of een brief sturen met duidelijke omschrijving van het probleem en de vermelding van uw naam, adres en telefoonnummer.

Opgelet: Anonieme meldingen kunnen wij niet verwerken.

Liften

U kunt rechtstreeks contact opnemen met de firma Coopman Servilift op het nummer 056 35 07 01. Ze zij 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar.

 

Voor de woongelegenheden te Izegem:

Meldt dit per brief of e-mail aan IZI wonen Izegem, Brugstraat 16, 8870 Izegem / info@iziwonen.be

Voor dringende zaken kan u iedere werkdag contact opnemen op 051 30 49 62 (tussen 9u en 12u)